Assessoria per a Empreses

La vostra empresa sota control

Som els vostres assessors de confiança en els que podreu delegar tot tipus de gestions empresarials. Externalitzeu el departament fiscal, comptable, laboral, legal i mercantil de la vostra empresa i gaudiu de la tranquil·litat de tenir-ho tot sota control.

Demana pressupost

Formulari empreses
Assessoria per a empreses a Girona
Model 100, Model 200, Model 202, Comptes Anuals (CCAA), Model 115, Model 180, Model 303, Model 390, Model 347, Model 111, Model 190, Model 100, Model 200, Model 202, Comptes Anuals (CCAA), Model 115, Model 180, Model 303, Model 390, Model 347, Model 111, Model 190

Presentem tots els models tributaris, l’impost de societats i els comptes anuals

Fem assessorament empresarial. Tindreu al vostre costat un equip de confiança

Elaborem la declaració de la renda dels socis

Confeccionem nòmines i contractes de treball

Un pla adaptat a la vostra empresa

Assessorem a Societats Limitades i Societats Civils perquè assoleixin l'èxit professional. Ens adaptem a les vostres necessitats i model de negoci.

Societats Limitades Bàsic

  • IVA Trimestral (model 303) i Anual (model 390)

  • Declaració de la renda (màxim 2 socis)

  • Declaració Anual Op. Tercers 3.005,56 € (model 347)

  • Impost sobre societats (model 200)

  • Retencions de lloguers de local comercial (models 115 i 180)

  • Confecció dels llibres oficials

  • Dipòsit de comptes anuals al Registre Mercantil

  • Assessorament comptable i fiscal

  • Retencions trimestrals dels treballadors (models 111 i 190)

  • Contractes de treball i pròrrogues

  • Altes, baixes i modificacions de treballadors

  • Expedients d’incapacitat temporal

  • Certificats de retencions de la renda

  • Models TC1 i TC2

Demanar pressupost
Els preus no inclouen IVA

Societats Limitades Premium

Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:

  • Declaració d’operacions intracomunitàries (model 349)

  • Retencions de Capital Mobiliari (model 123)

  • Resum anual de Capital Mobiliari (model 193)

  • Comunicats d’accidents a la Mútua

  • Certificats d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals

Demanar pressupost
Els preus no inclouen IVA

Societats Civils Bàsic

  • IVA Trimestral (model 303) i Anual (model 390)

  • Retencions de lloguers de local comercial (models 115 i 180)

  • Declaració Anual Op. Tercers 3.005,06 € (model 347)

  • Confecció dels llibres oficials

  • Assessorament comptable i fiscal

  • Declaració de la renda (màxim 2 socis)

  • Declaració anual d’atribució de rendes (model 184)

  • Altes, baixes i modificacions de treballadors

  • Contractes de treball i pròrrogues

  • Expedients d’incapacitat temporal

  • Retencions trimestrals dels treballadors (models 111 i 190)

  • Certificats de retencions de la renda

  • Models TC1 i TC2

Demanar pressupost
Els preus no inclouen IVA

Societats Civils Premium

Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:

  • Resum anual de Capital Mobiliari (model 193)

  • Declaració d’operacions intracomunitàries (model 349)

  • Certificats d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals

  • Comunicats d’accidents a la Mútua

Demanar pressupost
Els preus no inclouen IVA

Yolanda R.

Excel·lents professionals on sempre pots comptar amb ells per tot! Encantada de tenir-los al meu costat per el meu negoci! Un 10!!!

Ressenya publicada a

el 2021-09-22

Pol F.

Des de 2015 que vam iniciar la col·laboració, que estan al nostre costat per tots els temes financers, comptables o laborals. No és només una gestoria, és un gran aliat, assessor i conseller per l’empresa.

Ressenya publicada a

el 2021-09-14

Sergi A.

TSCH Group

Molt content de treballar amb ells! En Moises i el seu equip son grans professionals que et solventaran fins a l’últim detall de cada problema que et pugui sorgir all llarg de l’any, tant de l’empresa com a nivell particular.

Ressenya publicada a

el 2021-10-04

Mercè R.

Equip de persones molt professionals. Et resolen els dubtes i els tràmits amb rapidesa i professionalitat. Pots confiar amb ells plenament i et descarreguen de la pressió de la tramitació d’impostos i comptabilitat. Totalment recomanables al 100%

Ressenya publicada a

el 2021-10-06

Alfredo M.

Hi vaig acudir per uns tràmits fiscals, ja que em van recomanar els seus serveis a la zona de l’Empordà. En el meu cas, vaig tractar amb en Moisès, una persona encantadora, atenta i professional que em va ajudar amb els diferents tràmits burocràtics i em va assessorar de manera molt correcta.

Ressenya publicada a

el 2020-12-16

Glòria V.

Molt contenta amb l’equip de bones professionals. La Queta sempre al dia de les novetats fiscals, la Mercè sempre disposada a resoldre dubtes i la Marina sempre a punt per qualsevol canvi laboral que li demanis. Ràpides i eficients. Molt recomanable!!!

Ressenya publicada a

el 2021-09-10

Angel H.

Compromís total i sempre atents. Sens dubte, un molt bon equip de professionals. Porto 16 anys amb ells i ni un problema.

Ressenya publicada a

el 2021-09-10

Logo Inmocomfy

Alex D.

Inmocomfy

Molt content amb la gestió realitzada per Negre & Saura. Gran acompanyament en els meus projectes. Sens dubte, els millors assessors. En Moises, és una gran persona i molt bon assessor.

Ressenya publicada a

el 2021-09-10

Serveis – Assessoria d'empreses i autònoms

Un equip de professionals a la teva disposició per tenir sota control el teu negoci

  • Fiscalitat i comptabilitat per al teu negoci

    El canvi constant de la normativa fiscal i la seva complexitat fan que des de Negre & Saura s’hagi creat un equip molt professional per assessorar i ajudar les empreses a formalitzar i confeccionar correctament els seus impostos i obligacions tributàries vigents.

    Més informació
  • Asessorament laboral

    La complexitat i diversitat de la normativa laboral que regula les relacions laborals entre empreses i treballadors requereix una professionalitat i formació constant que des de Negre & Saura et podem oferir.

    Més informació
  • Acompanyament jurídic i mercantil

    Planifiquem, assessorem i gestionem les operacions, tràmits i tota aquella documentació necessària en els àmbits jurídic i mercantil.

    Més informació
  • Assessorament financer i estratègic

    Elaborem i preparem tota la informació econòmica i financera que l’empresa necessiti a l’hora de prendre decisions clau per a una bona gestió.

    Més informació
  • Assessorament comptable

    Analitzem la comptabilitat del teu negoci per conèixer l’estat real de l’empresa. Així podràs prendre les decisions més adequades en cada moment.

    Més informació
  • Consultoria empresarial

    Estem en tot moment al costat de l'empresa per assessorar, acompanyar i planificar la presa de decisions importants per a la gestió i control de l'actividat del negoci.

  • Protecció de dades

    T'ajudem a complir amb la normativa legal vigent. T'acompanyem en el procés d'adaptació, ja siguis empresa o autònom, per tal de complir la Llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).